Prepravné podmienky
Ceny a prepravné podmienky
Ceny uvedené na stránkach jednotlivých produktov obsahujú zákonnú daň z pridanej hodnoty a ostatné náležitosti ceny.
Cena za dodávku závisí od hmotnosti objednaného tovaru. Cenu za prepravu Ví, automaticky vyčísli stránka v košíku, podľa toho, čo si do neho vložíte.
Konečnú informáciu o prepravných nákladoch nájdete v nákupnom košíku, kde Vám stránka automaticky vygeneruje cenu poštovného podľa toho, čo máte umiestnené v košíku.
Dodacie podmienky
Dodávky realizujeme zásielkovým spôsobom.
Zásielka je doručená na miesto, ktoré v objednávke uvediete ako Dodaciu adresu.
Na dodanie tovaru si vyhradzujeme čas maximálne 14 pracovných dní. Približné dodacie doby nájdete na príslušnej stránke k danému produktu.
V prípade dodania tovaru na adresu zákazníka doručujeme pred prvé uzamykateľné dvere a negarantujeme jeho transport do bytu zákazníka.
V deň odoslania zásielky Vám automaticky príde notifikačný e-mail o odoslaní zásielky.
Dodacia doba SPS kuriérom je do 24 hodín od odoslania, avšak tento čas sa môže predlžiť.
Dodacia doba Slovenskou poštou je orientačne 2-3 pracovné dni, prípadne dlhšie.
Odoslanie na druhý deň
Odoslanie na druhý deň je služba, ktorá umožňuje odoslanie objednávky na druhý deň od jej prijatia. Ak bude objednávka prijatá do 23:59 hod. daného pracovného dňa, odoslaná bude nasledujúci pracovný deň. V prípade prijatia objednávky cez víkend alebo sviatok, bude v rámci tejto služby objednávka odoslaná nasledovný pracovný deň. Ak si zákazník nevyberie túto možnosť, platia dodacie podmienky uvedené v týchto VOP. Zákazník si môže službu doobjednať telefonicky alebo emailom aj po uplynutí niekoľkých dní, pokiaľ nebola objednávka dovtedy vybavená.
Platobné podmienky
Platbu môžete u nás zrealizovať iba platbou na dobierku.
Ceny sú zobrazované vrátane DPH v mene EURO. Platba prebieha priamo konkrétnemu prepravcovi, ktorý zásielku privezie.
Výhrada vlastníckeho práva
Tovar ostáva až do jeho úplného zaplatenia vlastníctvom spoločnosti Beespot s.r.o..
Poškodenie spôsobené prepravou
Počas preberania zásielky od prepravcu si dôkladne skontrolujte, či nie je mechanicky poškodený obal.
Ak zistíte poškodenie obalu, je potrebné okamžite vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu.
Ak obal nejaví známky poškodenia a zistíte poškodenie produktu až pri rozbalení, najneskôr do 24 hodín od doručenia zásielky nahláste škodovú udalosť spôsobenú prepravou na nasledovnej adrese: [email protected] . Do e-mailu prosím uveďte číslo faktúry alebo objednávky a ak je to možné, priložte fotodokumentáciu poškodenia.
V prípade nenahlásenia škodovej udalosti do 24 hodín od doručenia zásielky zaniká právo kupujúceho na náhradu škody.