Obchodné podmienky

Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim ako odberateľ (zákazník) produktov od predávajúceho prostredníctvom internetového obchodu, ktorý je súčasťou internetového obchodu Baraník.sk. Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásených predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

Objednávanie

Nakupovať je možné cez náš internetový obchod nasledujúcim spôsobom: v sekcii „Včelárske potreby si vyberte tovar, kliknete myšou na ikonu „Pridať do košíka“. Tovar sa vloží do nákupného košíka. Potom sa môžte rozhodnúť, či chcete nákup uzavrieť alebo pokračovať v nakupovaní. Po záväznom potvrdení objednávky dostanete okamžite spätné potvrdenie o prijatí objednávky so sumarizáciou objednaného tovaru na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli. Tovar si možno objednať aj e-mailom na adrese Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript. . V správe je potrebné uviesť názov a kód tovaru (SKU), objednávané množstvo, kontaktné údaje a doručovaciu adresu. Hodnota objednaného tovaru musí dosiahnuť minimálne 10 €. V prípade, že po odoslaní objednávky nedostanete automaticky generovaný potvrdzujúci e-mail, kontaktujte nás prosím na adrese  Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.  s uvedením približný čas nákupu.

Produkt týždňa

Produkt týždňa je výnimočná jednodňová marketingová akcia internetového obchodu www.baranik.sk, v ktorej možno zakúpiť určitý tovar za výhodných podmienok, a to iba v jeden týždeň, kedy je do predaja uvoľnené konkrétne množstvo jedného produktu za cenu, ktorá je platná od pondelka 8:00 hod. konkrétneho týždňa do vypredania daného tovaru, najneskôr však do skončenia príslušného týždňa, končiaceho 23:59 v nedeľu.

Storno/Zrušenie objednávky

Objednávku možno stornovať/zrušit e-mailom na adrese  Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.  alebo telefonicky na čísle +421 (0)37 788 90 55 do 12 hodín od objednania s uvedením Vášho mena, priezviska, doručovacej adresy a približný čas objednávky.

Dodacie podmienky

Dodacia lehota tovaru je do 14 dní v závislosti od objednávacieho dňa. Skladové zásoby ponúkaného tovaru aktualizujeme on-line, napriek tomu sa však môže stať, že objednaný tovar nebude na sklade. V takom prípade bude predávajúci kupujúceho informovať a ponúkne mu alternatívne riešenie.

Ceny a platby

Ceny sú uvedené v eurách. Cena v slovenských korunách je len informatívna, prepočítaná konverzným kurzom 30,1260 Sk = 1 €. Uvedené ceny za tovar sú konečné, vrátane DPH.  K cene za tovar bude prirátaná aj cena za poštové služby. Tovar sa posiela ako balík na dobierku, platba za tovar je prostredníctvom Slovenskej Pošty. Cenník poštových služieb si môžete prezrieť na oficiálnej stránke Slovenskej Pošty. V každej zásielke je priložená faktúra a príjmový pokladničný doklad. Faktúra slúži ako záručný list, v ktorej je zahrnutá cena za tovar a cena za dodanie podľa platného cenníka Slovenskej pošty.

Záruka a reklamácie

Prípadné reklamácie sa riešia telefonicky na čísle +421 (0)37 788 90 55 alebo prostredníctvom e-mailu na adrese Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript. . Na tovar sa vzťahuje záruka podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z. z. Kupujúci sa zaväzuje tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je potrebné ihneď, najneskôr však do 48 hodín nahlásiť telefonicky alebo e-mailom. Za chyby spôsobené prepravcom neručíme.

Postup pri reklamácii:

  1. informujte nás o reklamácii telefonicky alebo e-mailom
  2. tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
  3. do zásielky uveďte dôvod reklamácie a vašu adresu
  4. priložte k zásielke kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode (faktúry).

Po obdržaní reklamovaného tovaru vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a sa s vami dohodneme na rýchlom vyriešení problému. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru.

 

Reklamačná doba začína plynúť dňom, kedy predajca zásielku s reklamáciou prevzal a končí dňom, kedy predajca zásielku s vyreklamovaným tovarom odoslal (rozhoduje pečiatka podacej pošty). Poštovné a balné predajca nevracia, rovnako ani poplatky na doručenie reklamovaného tovaru.
Za prípadnú stratu zásielky reklamovaného tovaru smerom od zákazníka k predajcovi predajca nezodpovedá. Predajca nenesie zodpovednosť za vady spôsobené nesprávnym skladovaním výrobku a na poškodenie zavinené doručovateľom.

 

Upozornenie: viditeľne poškodený tovar nepreberajte!

  • Uverejnené piatok, 07. december 2012, 23:58
  • Prečítané: 13391x
  • Napísal: Administrator